17 Şubat 2013 Pazar

Kuzenim Nazlı ilk başta istemedi sonradan razı oldu


merhaba arkadaşlar. ben 24 yaşında izmirde öğrenciyim.. 170 boylarında 61 kilo atletik bir vücucum var.. sitemizde ve başka sitelerde sürekli hikayeler okurdum ve hep bir gün benımde bişeyler yapıp gerçek bi hikayemii paylaşmak istiyordumm.. gerçekligine pek inanamazsamda bazılarının yinede benımki gerçek olmalıydı ve yüzde yüz gerçektir :) uzatmadan geçeyimm. dayı kızı 18 yaşlarında üniye yenı başlamıştı.. benım ilgim ona 2-3 önce başlamıştı.. akraba ziyareti sırasında onu gördüğüm zaman gögüslerinin diriligi ve tatlılıgı benı bitirdi. boyu ağagı yukarı benım kadar kumral omuz hizasında saçları müthişş sıkılası kalcası benı deli eden büyüklük irilik ve sertlikteki göğüsleri olan 50 kilo civarında bi afetti..onu görmediğim o senelerde bi anda serpilmiş ve büyümüşş.. onlar ankara da trabzonda oturmalarından dolayı pek
görüşemeyecektim. fakat orada oldugum zamanın tadını cıkarmalıydımm.. bana hep abi derdin bende abilik yapıp sürekli kucaklar ve şakalaşırdım. bu kuçaklmalarımda giydiği gömlegin çatalında o şaheser göğüslerini izlerdim ve yarragım ister istemez yerinde duramazdı ve onun hissetmemezi için cok caba serfederdimm.. tatil bitti ve dönmek zorunda kaldım fakat artık netten konuşuyorduk o da üniye başlamıştı. erkek arkadaşıyla problemlerini bana anlatır ve benden yardım alırdı. normal sevgili ilişkisi vardi ve hiçte ilişkiye girecekmiş gibi bir hali ve istegi yoktu sıradan bi sevgili ilişkisiydi onlarınki.. bizimkisi o tarz ilişkileride dogru bulmazdı bi kaç defa agzını aramıştımda. neyse bir sene sürekli konuştuk ve benımle rahat konuşabilmek ve benım yardımlarım onu cok mutlu etmiş ve bana baglamıştı.. bende her fırsatta burda olsan gezsek rahatca tozsak ve arkdaşlarıma senı koluma takıp hava atsam derdim. oda her fırsatta keşke der ve asıl ben senınle hava atarım millete der benı yakışıklı buldugunu gösterirdi. neyse bir gün herşey öyle güzel denk geldi ki. bunun bölümü ile alakalı izmirde bi zirve varmış ve gitmeye hakkazanmış. bu arada benim ev arkadaşım memleketine gitmişti. ablamda hem izmiri gezmek hemde kafa dagitmak için yanıma gelmişti. böyle olunca dayımlarda kuzenıme bu arada adı nazlı izin vermişler ve bizle 3-4 gün kalmak için uçakla geldi. ablamla havaalanına gittiğimizde cok heyecanlıydım ve kapıdan gözüktüğünde onu en son gördüğümden daha sexy ve üni li olmanında verdiği bi özellikle bakımlı olmuştu. altında dar bi kot ve üzerinde bady ile mühteşem gögüsleri benı selamladı :D bizi görünce sarıldı. onun sert ve sahane ikizleri benım gögsüme değince o ana yarrağım fişeklendi. anlamasın diye hemen ayrıldım... neyse eve geldik bişeyer yedik ve dinlendikten sonra bu gun için üçümüz yakınlarda bi yerlere gezmeye gittik malum akşam olmuştu.. ertesi gün onu konferansına bıraktım.. eve geldiğimde ablam gitmesi gerektiğini soyledi. iş görüşmesi için çagırmışlar 1-2 güne gelirim dedi. okulumdan sonra gittim nazlı yı almaya. ablamı sorunca olanları anlattım. "neyse artık birlikte gezeriz hep konuştugumuz gibi olmaz mı " dedi..
- tabi o zamn vakit yapbetmeyelim dedim
ve izmir in o gün gidebildiğimiz yerlerine gittik. ertesi gün gezerken bi yerde oturduk hava sıcaktı ve bi yerlerde oturduk. soguk bi bira soyledim.
sen ne istersin dedim
- hiç alkol kullanmadım bu ilk olabilir dedi
onada bi tane soyledik biraz zor yüzünü ekşilte ekşilte de olsa içti :)
doyasıya gezmiştik akşam oldu eve geldik sonunda..
altında diz üstü ince bi eteği üzerinde askılı bi t-shirt vardi.. yorgunlugun ve içkinin etkisi ile gelir gelmez kanepeye uzandı bende başının arkasında v şeklinde olan koltuga oturdum ve sohbet etmeye başladık.. ama benım gözüm askılısından bana bakan gögüslerindeydi. yatınca yazlık südyenının verdiği rahatlıkla serbest serbest duruyorlardı.. elimde bi fırsat vardı ama kıyamıyordumm sonuçta kuzenımdi benım ki sadece 2 yıldır kendimi ovutmaktı ve 31 mağzemesiydi nazlı sadece.. fakat kendimede zor hakım oluyordum.. mutfaga su içmeye oradandan lavoboya gidip geldikten sonra baktım nazlı yüz üstü yatmiş etegi kalçalarının 5-6 parmak altına kadar sıyrılmışş.. baka kaldım o an.. tabi benımkide hemen ayaklandıı.. neyse
-nazlı uyuyor musun
- yok yorulmuşum her yerimde tutulmuş resmen efe abi
- eee alışkın değilsin birde malum cok gezdik rüzgarda yedin vapurda ondan olmuştur
- aynen haklıısn sanırım dedi
biraz sohbet muhabbetten sonra baktım rahatsız iyice
- istersen msaj yapayım -
- biliyorum senın maharetli ellerini. malum ailede herkez senden bunu istiyordur
benımde gerçekten yetenegim vardır ve meraklıyımdır masaj yapmasına ve yaptırmasına
- ama bende isterim dedim
- neden olmasın bi tane abimiz var yaparım tabi dedi
neyse önce oturdugu yerden omuzlarına masaj yapmaya başladım hoşuna gitmişti ve yumuşamıştı
- cok iyisin gerçekten bizimkiler haklıymış
- ne sandın sen abini
neyse yatta bütün vücüduna yapayım dedim. cok hosuna gitti ve
- gercekten mi zahmet olmasın abi o kadar yordum senı
- yok kız ne olacak ben yorulmadım ki
- peki sen bilirsin canıma minnet benım .. dedi ve yüz üstü uzandır
yine omuzlarından başladım beline kadar geldim.. kalcaları ile tam sınırdaydım.. 1- 2 dakika oralara masaj yaptıktan sonra ayaklarına geçtimm.. parmak uçlarından başlayarak ovmaya ve msaja başladım..
- yaa cok güzel oluyor müthişsin abi..
o öyle dedikçe dahada gaza gelmeye başladım. aslında ilk başta masum bi masaj yapacaktım ama sırt üstü yattık tan sonra fikrim değişmiş ve artık hatlar kopmuştu.. kendime hakım olmalıydım ve içimden "sakın sakın" diyordum..
artık yavaş yavaş yukarı cıkmaya başladım. baldırlarına geldiğimde
- birazda buraları yapayım mı dedim
- zahmet olmayacaksa tabi abi sorun yok
oluru alınca başladım baldırlarına yapmaya.. etegi tam mini değildi ve biraz yukarı çektim hiç tepki vermedi. bende kalclarına kadar çıkıyordum. boyle rahat olamadıgımı soyledim ve ayaklarına oturdum ses cıkarmadı. benım yarrak iyice pantolonu zorlamaya başlamıştı.. görmemesi için herşeyi yapıyordum. yüz üstü yattıgında sorunda yoktu.. ellerim yukarı cıktıkca bedenı dahada ısınıyor ve kalcalarını oynatıyordu hafif hafif. bi kaç defa elimi yanlışlıkla biraz derinlere değdirdikce kendini cekiyor ve irkiliyordu.
- elim pardon canım
- önemli değill devam edebilirsin
bu arada sohbete devam ediyoruz ve ben artık canım tatlım gülücüklerle sohbet arasında bitanem filan diyorum. bi ara eteği öyle bi çekilmişti ki pembe ve kalcalarını sıkan kilodunu ve amının dolgunlugunu arkadan gördüm. artık ne yapmalı etmeli sevişmeliydim..
anlamasın ve hızlı gitmemek ve yarragımı birazda kalcalarına değdirmek için kalcalarının az altına oturdum ve sırdına masaja başladım.. sırtına dogru yogunlaşıp ellerimi gezdirdikce sikimde götüde değecek ve azdıracaktım..
- bebeğim biraz daha beline yapayım
- usta sensin abicimm.
neyse ellerimi artık sırtındaydı ve parmaklarımı bazen benı bitiren müthiş gögüslerine yandan yandan değdiriyordum. 5-6 dakika boyle sohbet ederek devam ettim.. artık neredeyse kalcalarına dogru oturmuşum. benım ki hafisten değiyor ve ben konuşma sohbet esnasında hep elimi sırtından dogru göğüslerine değdiriyorum iyice azmıştım artık kalcalarına değen yarragımı hissetmemesi imkansızdı.. aslında benden beklemiyordu böylesi birşeyler tamamen masumca zannediyordu herhalde... sırtını artık okşar gibi mesaj yapmaya başladım arada
- güzelim ne kadar şanslıyım fıstık gibi güzeller güzeli kuzenım var
boyle dedikce hoşuna gidiyordur.. artık biraz daha ileri gitmem gerekiyordur. sırtından tekrar baldırlarına masaja başladım ve artık iyice yukarı sıyrılmıştı.. kilodunu ve kalçalarının dar kilodundan sıyrılan kısımlarını görüyordum... direk diz kapagının üstünden başladım masaja.. yarragım artık bacaklarına değiyordu shortumun üstünde.. ellerim masajdan cok okşarcasına calışıyordu.. ellerim değmeliydi bal kutusuna ve sıkmalıydı kalçalarını deli gibi.. elim eteginin de altındaydı elimmle bastırarak oksuyordum
artık iki parmagım kiloduna değiyorduu sohbetimiz kesilmişti ve gözlerini kapadıgını gördüm tenide iyice ısınmış ve terlemişti. dahada azmiştim shortumun düğmesini ve fermauranını bi çırpida belli etmeden actım ve yarragımı rahatlattım.. ellerim artık iyice götüyle amının birleştigi yerdeydi.. kalcalarını kıvırıyordu fakat ben ustunda oldugumdan ve sıkı tuttugumda cokta kaçıramıyordu. etegini kalçasına kadar sıyırdım pembe kilodu ile o beyaz kalcası bana bakıyordu.. elimle göt deliği ile amına değecek sekilde oraları ellemeye ve msaj yaparcasına ellmeye başladım. " ıhh ıhhhhhh" demey başladı..
- yok bebeğim bişeyy masaj yapıyorum rahat ol tatlımmmm
- ahh hhh ıyyyyyy abiii iii....
elimle artık amının dogru dokunuyordum sıcacıktı ve kılsızdı belli oluyordu.. iki elimle kalçalarının her birini tutup ayırdım
-- ahhhhh oohhh abiiiii yapmaa
diyordu fakat gözlerini bile açmiyorduu,
bundan güç alarak kilodunun yanından iki parmagımı ıslanan amına değdiriyordum.. bir yandan da oooo bebegimm buraların cok sertleşmiş birazda buralara msaj yapmalı. abinn şimdi halleder... etegini beline sıyırmıştım ve herşey karşımda.. kilodunun arasına soktum ve kalcalarını sıkmaya başladım altımda eriyor ve kıvranıyorduu.
- abii cok kötüü oluyorum yapma artıkkk yapamayıızz ahhhhh ııyyyy ... lütfeennn
ben onu dinlemiyordum bilee göt deliğini görmem gerekiyordu ve bi hamle ile pempe donudu sıyırarak parmagımı etrafında dolandırmaya başladım o ise hala kıvranıyordu altımda... kilodunu kalcalarını arasına sıkıştırmım artık tanga gibi olmuştu... elimdele amını okşuyordumm inanılmaz sıcak ve ıslanmıştı iyice .. artık elimde hissetmem lazımdı o amcıgı elimli içine sokmamla kalcalarını kaldırıp ıhhlıyorduu "" yapma abi ne olur cok fena oluyorummmm""" aşkım bebegim cok güzel olacak cok rahatlayacaksınnn
güven bana diyerek havaya getirmeye calışıyordumm.. biliyordum ki kaçamaz ve elimin altındaydı ve hosuna gidiyordu
artık kilodunu kenarı sıyırmış ve o yenı traş edilmiş amcık şişmiş bi şekilde meydanda.. bi hamle ile shortumu cıkardım ve sadece baxerım kslmıştı bastırıyordum bacakalarına o da farkına varmıştı ve dahda hareketlendi.. artık tadına bakmam gerekiyordu egildim ve amını yalamaya başladım bi anda irkildi beklemiyordu
- ahhhh abiiiii nr yapıyorsunn ohhhhhh yanlışş yaptıgımız
- yok bebeğimm rahatlayacagız birazzzzzzz rahat ett
kalçalarını iyice kaldırmıştı ve zevk almaya başlamıştı.. deli gibi yalıyordum amcıgı mis gibi kokuyordu nazlıcımın.. bi çırpıda sırt üstü cevirdim ve amını yalamaya devam ettimm
ahhhh ıhhhhhh diyerek inliyordu gözleri hala kapalıydıı.. elimi askılısının altından sokarak hayalımde ki gögüslerine ulaşmıstımm. cok güzellerdi ve füze gibi kalkışa hazırdılar. südyenını içinden alimi soktum ve meme ucuyla oynuyordum. ahhh ıhhhh yapma ne olur diyerek inliyoduu..sıra o müthiş gögüsleri özgürlüğe kavuşturmaktaydı birden askılısını belinden sıyırarak boynuna geçirdim gözlerini sönük acmış benı izliyordu. artık karşımdalardı o muthiş ikzler bu kadar mı taze ve azdırıcı olabilirler.. bi südyen bu kadar mı güzel yakışa bilir. bi hamle ile südyenden kurtardım onları artık kalkışa hazırdılar ve meme uçları başlarını dikmiş benı bekliyordu biraz oynadıktan sonra tatlarına bakma zamanı gelmişti. agzımı değdirdiğim gibi iniltiler başladııı.. muhteşem tatlılardı öpmeye yalamaya hatta ufak ısırıklar atmaya doyamıyordum. neredeyse boşalacaktım..
- bunlar ne den bu kadar tatlı nazlım bebeğim.. cok iyi bakmışsınnn bu yavrulara
- ,iniltiler geliyordu sürekli
- bebeğim artık sende zevk almalısın güven bana tatını cıkar ve rahatla diye onuda benım tarafıma cekip zevki katlamaya calışıyordumm.. agzım memelerinden elimlede ellerini tutup onuda oynuna katmaya calışıyordumm.. artık gögüslerden boynuna cıkmıştım ve dudaklarına ulaşmam ve oyuna dahil etmem gerektii.. dudaklarındaydım öpüyordum . yarragımda amına baskı yapıyordu. bi anda yarragımı selbest bıraktım ve artık vucuduna temas ediyordu. amının dudaklarına değiyorduu.. dudaklarını öperken elimde amının üstündeydi ve oynuyordu onunla. bi anda öpücüklerime karşılık almaya başladım yavaş yavaş dilim onun diliyle oynamaya başladı aynı zamanda kalçaları bal kutusunda ki elimin yüzünden rahat durmuyordu.. öpüşmemiş ilerlemiş ve bana katılmıştı artık.
- bebeğimm artık cekinme dilediğini yapabilirsin cok tatklısın rahat olll bütün zevki yakala ... cok tatlısın cok güzelisn muthişssinnnn.
-inneye inneye devam et abicimm ohhhhh
- baba bugun abı deme bitanem hayatım de-
- ahhhhh tamam hayatımmm.. ıhhhh.. ,
yavaş yavaş artık alışmıştı sıra hareket sırasın ondaydıı. bi süre dudaklarımiz ayrılmadan seviştikk gögüslerinden aşagı öperek sıkarak mis amına kadar geldi deli gibi öpüyor dil darbeleri atıyorum
- ahhhh hatatımmm cokk iyi devammm ohhhhhh
iniltilerrr durma lütfenlerrrr.
artık sıra aletimin sakinlemesindeydii ellerini tuttum ve benım 17 cmlik ufaklıgın üstüne koydumm.. daha önce alışkın olmamasından belkide ilk yarrak görüşü ve dokunusu.. irkildii
- korkma bebegimmm bişey yapmaz seveceksin onu
- bilmem ilk kez oluyor
elleriyle okşamaya ve oynamaya başladı ben ise vücüdunu öpmeye ve dudaklarına öpücükler koyarak deli gibi yapışıyordum. bu arada o boşalmıştı sıra bendeydii
kulagına
- onun boşalması lazım nazlımmmm yardım et ona dediim .. ben agzına almasını istiyordum fakat ilk başta üskütmemek ve migdesini bulandırmamak için eliyle 31 cektirdim. zaten yarım sanıye sonra fıskıraraık boşalmıştım. döllerim üstünede sıçramıştı.. kagıt havlu ile hemen sildim.. başladım tekrar yalamaya ve zevke gelmeye. o yenıden havaya girmişti fakat benım canavar ayaklanmalıydı
- hayatımmm benım kine havalandırman lazım
- nasıl olacak elimle mi yapacagımm.
- yok senı hissetmeli saxo cekmen lazım
- agzıma mı alacagım..
- evet bebegim bişey olmaz cok tatlıdır lütfennn
biraz ısrardan sonra saxso çekmeye ikna ettim sırt üstü yattım oda bacaklarımın arasında utana sıkıla yarragımın kafasını agzına aldı. yüzünü ekşiterek ve ilk başta memnun olmamış gibi gözüksede amatorlüğüyle bile hiç fena değil di..
- devam bebeğim cokk iyiyisnnn seni seviyorumm devam ahhhh
diyerek iyice havaya sokmaya calışıyordum ve becermiştim biraz dişlesede alışmıştı. yaragımın basını ilk başta agzına almış olsada elimle kafasına bastırarak olması gerektigi kadarı agzına giriyordu . git gide sahlanmaya başlamıştı ve nazlıcığımında hosun agitmeye başlamış ki dondurma yalarmış gibi yalamaya ve bana bakmaya başladıı
- kız cabuk kavradın cokk muu hosuna gitti
- fena değilmişş biraz daha tatlı olabilirdi diyerek gülüyordu. o zaman mutfaktan balı getireyim dedim bi koşu gitim ve geldim. balı yarragıma sürmemle agzına alması bi oldu artık tatlınında verdiği iştahla yalıyordu..toplarımıda ballamıştım onları bile yalıoyordu. yarargım yerinde duramıyorduu artık.. yeter dedim ve ben başşladım onu yalamayı gögüslerini amını ballayarak vucunudun her yerini yaladım.. değişik değişik pozisyonlara girmeye başladık. ellerimle kalcalarını sıkıyorum.. deli gibi inliyor.. domaltıyorum kalcalarına vuruyorum amını parmaklıyorum
yerınde duramıyor
- aaaaaahhhhh hayatıııımmmm yeter artıkkkk gitttt istiyorum siikkkk suu nazlınııııı...

sikmiliydim fakat kızlıgını alamazdım o yuzden seni o güzel götünden sikecegimm hayatımmm
- önden istiyorum bennnn sik beniii
- olmazz hayatımmmmm kızlıgını alamamm arkadan yetinecegizz.
- ne yaparsan yap ama hemen yapp kudurdummm hayatımm ohhhh ıhhhh
domalttım bunu göt deliği küçüktü ve benım kini dayamam bile yetecekti bagırmasına ve canını acıması için... ona hazır olmasını soyledim ve yavaş yavaşşş sokmayı denedim ama canı cok acıyordu... ayyyyyyy acıyorrrrrr ahhhh..
gittim içerden krem aldım bi güzel göt deliğine sürerek birezda zevklendirerek genişlerttim birazda yarragıma sürdüm.. tekrar yavaş yavaş denedimm yavaş yvaş giriyordu ama bi anda olmalıydıı.
- hayatımmmmm dedim ve kokledimmm
ahhhhhhhhhhhhh yandımmmmmmmm....
-birazdan alışacaksın bebeğim nazlımmm dayan ohhhh
sıcacıktı içerisin yavaş yavaş git gel yapmaya başladım.. nazlının gözünden yaş gelmiştiii ama bi süre sonra ohhhhhhh ıhhhhhh ve zevk iniltileri başladııı..
- bakkk bebegimmm alıştın güzell mii ohhhh
-
devamm hayatım devamm sik dagittttttt.
5-10 dk devam eettim. bi yandan git geller yapıyor elleirmlede gögüslerini elliyordumm. müthiştii herşey. artık boşalma zamanı gelmnişti hızlandım veee döllerimi sıcacık götüne boşalttım müthiş bi zevktii.. döllerim götünden akmaya başladıı.. ona bu arada benden önce boşalmıştıı. bi süre yatıktan ve yaptıgımızdan bahsettikten sonra duş almaya gitti bende arkasından. duştayken yapıştım götünee sular akıyordu ve muhtesemdi. agzına hemen yarragımı verdim 1 dakika içinde şahlandırdı. biraz öpüşüpp yaladıktan sonra bunu yuz üstü dayadım kalcasını biraz yukarı kaldırdım ve göt deligine sabunlayarak soktumm 10 dakika deli gibi siktim götten.. sonra içeri geldik tekrar yalaşmalar öpüşmeler. artık sıra rüyalarımı süsleyen gögüslerini sikmektii.. ben onun amını yalarken oda benım yaragımı taşşaklarımı yalıyorduu .
- biliyor muusn senın gögüslerinin hastasıyım 2 sene önce senı gördüğüm günden beri hep onları hayal ediyordummm şimdiye nasipmiş diyerek güldümm
- delisin sen o zman al senın olsunlar abicimmmm dedi ve güldüü. biraz öpüp ıssırıp öptükten sonra yarragımı gögüslerini arasına gitirip iki gögüsüyle sıkıştırarak sikmeye başladım.. tam hayal ettiğim gibiydi. deli gibi zevklenmiştimmm.. onunda hoşuna gitmiştii. inlamaler devammm et demeler... sonunda agzına verdim vee saxso cekmesini sitedimm 5 dakika sonra agzına şiddetlice boşaldımm. ilk başta migdesi bulanır gibi oldu agzından attı ama bişey demedii... o gece birbirimize sarılıp yattıkk... ertesi gün ablam gelince benım hayallaerim yarım kaldı. ama nazlı nazlı da olsa amelime ulaştım :D :D :D

x2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder