20 Şubat 2013 Çarşamba

Sekreterimle Sex Hikayem

Selam arkadaşlar bende sizlerle başımdan geçen ama kesinlikle gerçekten yaşanmış bir hikayemi paylaşmak istiyorum,ben ticaretle uğraşan kendi çapımda küçük bir esnafım kendime şöyle güzel bir sekreter bulayım diye gazeteye ilan verdim epeyce arayan oldu neyse adresi falan tarif ettim arayanlara bazıları geldi bazıları gelmedi,gelmeyenleri boş verelim gelenlerden şöyle işe yarayacak olanları ayrıca not edip bir kenara ayırdım,bu gelenlerden özellikle bir tanesi dikkatimi çekmişti daha otururken zaten hemen saçlarını falan atmaya başlamıştı karşımda kısa boylu minyon tipli evli ve bir çocuk annesi ama oldukça fit bir vücuda sahip bir kadındı dikkatimi çekmişti içeri girer girmez,ben bir haftalık ilan süresi
dolunca bu kadını telefonundan arayıp işbaşı yapabileceğini söyledim pazartesi sabahı geldi,içeri girdiği zaman çok mutlu olmuştum üstünde daracık bir kot pantolon üstünde yine vücudunu saran bir gömlek nasıl desem sanki 18-19 yaşında bir genç kız gibiydi,ben ona dükkanı gezdirdim ne nerdedir falan işte arka tarafta mutfak lavabo falan çalışmaya başladı,hadi bir kahve yapta içelim dedim eğilip doğrulurken sırtı açılıyor külodu görünüyordu kırmızı renkteydi çok hoşuma gitmişti içimden kendi kendime tam aradığım kadını buldum diye geçirdim birde kafalayıp sikebilirsem bundan iyisi olamazdı.ben onun hakkında bilgi sahibi olabilmek için havadan sudan konular açıyordum sohbeti ilerletelim diye konuşmadığımız zamanlardada onu kesiyordum bazen göz göze geliyoruz ve karşılıklı gülüşüyorduk ve böylece birinci hafta böyle geçti ben onun hakkında emin olmak için onu haftanın son mesai günü olan cuma günü çağırdım kendisiyle devam edemiyeceğimi söyledim tabii o biran hiç beklemediği bir cevap alınca şok oldu ve neden diye sordu,bende kendisinin çok iyi çok tatlı olduğunu ama ben senden çok hoşlanmaya başladım ve sende evli bir kadınsın ve sen burada olursan ben sana karşı kayıtsız kalamam ve sende zor durumda kalırsın diye izah ettim oda bana tam benim beklediğim gibi işten bu yüzden ayrılırsa daha çok üzüleceğini söyledi ve evet ben istediğim cevabı almıştım hiç konuşmadan sessizce durduk biraz,bende madem öyle ben senin üzülmeni istemem devam et dedim hafta sonu geçmek bilmedi iki gün ben tabii gelecekmi gelmeyecekmi diye düşünüyordum pazartesi dükkanı açtım beklemeye başladım ve oda geldi çok mutlu olmuştum,ayrıca eskiye göre daha rahattım yeşil ışığı görmüştüm çünkü o geçti mutfak tarafa çay koymaya bende arkasından gittim elinden tutup yanağına bir öpücük kondurdum çok sevindim geldiğine dedim oda bana çok düşündüm aslında gelip gelmemeyi dedi çaylarımızı alıp ofise geçtik herşey olumlu gidiyordu benim için,birinci hafta böyle geçti ufak tefek dokunuşlar yanakdan öpmeme izin veriyordu ama dudaktan öptürmüyordu,ama benim vazgeçmeye niyetim yoktu tabii doğal olarak hemen altıma yatmak istemiyordu ağırdan alıyordu,ikinci haftaya ben biraz hızlı başladım sürekli sıkıştırıyordum artık arada dudağından öpmeme izin veriyor hatta karşılıkta veriyordu ama tam kendini kaptıracakken bırakıyor kendini geri çekip kaçıyordu kollarımdan,o kaçıyor bense kovalıyordum hafta bir iki gün böyle oynaştık ben artık onu yavaş yavaş çekyata yatırıp üstüne çıkıyordum arada bir göğüslerini falan emiyordum muheteşem göğüsleri vardı ve iriydiler,külodunu çıkarmadan elimi içine sokuyor amını avuçluyordum ne kadar tatlıydı ateş gibi yanıyordu,okşadığım zaman müthiş ürperiyor ama süreklide durduruyordu,üçüncü hafta artık iyice birbirimize alışmıştık dudaktan öpüşüyorduk akşam giderken ruj sürüyordu böylece dudaklarının morluğu gözükmüyordu,sanıyorum artık iyice kıvama gelmişti bir salı günüydü onu gönderdim yarın mutlaka sikecem dedim kendi kendime,ertesi gün yine sevişmeye başladık ben kapıyı kilitledim çekyatıda açtım yatak oldu o istemiyor olmaz diyordu ben dudaklarına yumuldum ateşli bir şekilde uzunca öptüm usulca yatırdım soymaya başladımkülot ve sütyenle kaldı sütyenide çıkardım o muhteşem göğüsleri karşımdaydı öpmem yalamam için beni bekliyorlardı büyük bir iştahla yumuldum ve külodunuda çıkardım o ise bir yandan inliyor yapma diyordu muhteşem amcığı karşımdaydı onu iyice kıvama getirmenin yolunu biliyordum hemen amcığını yalamaya başladım,küçücük daracık bir amı vardı ben yaladıkça çıldırıyor bayılacak gibi oluyordu yaklaşık bir saat kadar öyle her tarafını yaladım ve bende soyundum artık oda direnmeyi bırakmış beni bekliyordu ben hemen aletimi amına sokmaya başladım yavaş yavaş girdikçe amının ne kadar dar olduğunu daha iyi anladım altımda kıvranıyordum,bir iki hamlede iyice kökledim gidip gelmeye başladım ikimizde inanılmaz zevk alıyorduk,kollarını boynuma bacaklarınıda belime dolamıştı bir süre böyle yaptım ama bu pozüsyonda sert sikemiyordum bacaklarını kasıyor girip çıkmamı engelliyordu o olmaz molmaz desede ben yavaşca bacaklarını omuzuma aldım,zaten ilk seferimizdi ve bende doluydum fazla dayanamayacaktım vurmaya başladım o altımda kıvranıyor kollarıma ısırıyor ne olur yavaş dayanamıyorum diyordu bende iyice hızlanıp birkaç vuruş daha yaptım ve tam boşalacakken çıkardım üstüne doğru fışkırttım göbeği göğüsleri olduğu gibi spermlerimle kaplıydı oysa gözlerini kapatmış zangır zangır titriyordu,güzel bir beraberliğin başlangıcını yapmıştık ilişkimiz hala devam ediyor,bu hikaye tamamen gerçektir umarım hoşunuza gitmiştir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder