17 Şubat 2013 Pazar

Zorla sahip oldum

selam bu hiyem gercektir benim adım murat 29 yaşındayım 22 yaşında arkadaş aracılıgıyla telefonda tanıştıgım zahide 16 yaşındaydı ilk buluşmamızda sadece konuştuk akşam bana olumsuz cevap verdi bende sen bilirsin diye telefonu yüzüne kapattım 5 dakka sürmeden beni geri aradı telefonu neden kapattın suratıma dedi yok hayır konuşacak bişey olmadıgından kapattım dedim oda bana insan biraz ısrar eder dedi benimde en sevmedigim olay ısrar etmek yarin buluşalım dedi bende hazırlandım münübüsüm vardı arkasına yatak felan attım 
gittim buluştuk 1 saat kadar dolaştık nere gitmek istiyorsan söle dedim sen bilirsin dedi bende camlıga dogru yol aldım kuytu biyere park ettim durdum yanına yanaştım öpmeye calıştıkca o kacıyordu sonra sıkıca sarıldım dudaklarına yumuldum kacmaya calıştı

kaktı ayaga bende o sırada elimi kalcasına attım geri oturdu elim altında kalmıştı sertleşmişti kalcaları elimi geri cektim kaca memelerini okşamaya başladım bir ara bagırdı bırak be dedi bende sinirlendim bıraktım arabayı şalıştırdım gazladım nereye dedi seni aldıgım yere dedim ya bi dur dedi yok dedim senlemi ugraşıcam dedim tamam dur dedi durdum o naz yapmasına izin vermiyordum aksine nazı ben yapıyordum hazır deyilim felan dedi kızım sen dur ben seni hazırlarım dedim güldü dolaşalım biraz dedim cıktık arabadan yürüdük biraz yagmuş başladı şansım iyi gidiyordu geri arabaya döndük ben arkada oturalım dedim kimse görmez hemde geniş bir oda gibi girdik girer girmez ben gene dudaklarına yapıştım sevişiyorduk elimi pantolonun içinden kalcasına soktum okşamaya başladım mıncıkladım sonra emını elledim irkildi bakireyim dedi sakın dedi kalcalarını ellemeye başladım pantolonunu indirme ugraşıyorum ama izin vermiyodu yok diyodu cok dar dedim biraz gevşet bari dedim bir düymesini actı sevişme arasında birden indirdim pantolonunu yüz üstü yatırdım bende sikimi cıkardım kremi sürdüm hayır hayır yapma diyodu bende sürteliycem dedim arasında sürteliyordum ama cok sıkıyordu bir ara benim sikim kıp kırmızı olmuştu böle olmuyacaktı dönderdim yüzünü bana kasma kendini dedim bak ne yaptın dedim kan ter içinde kaldım dedim tadını cıkart dedim ilkdefa bir erkekle oluyorum korkuyorum dedi ben artık yoldan cıkmıştım bu iş zorla olacaktı bacaklarını omzuma attım uctune yattım bacakları karına deyiyodu kalcalarını artık sıkamazdı sikimi dayadım götüne birden soktum cok bagırdı camlar zinliyodu ama aldırış etmedim pompalamaya devam ettim cıkar cıkar diyodu umuramıyordum 5 dakka böle devam ettim cok canı yandıgı belliydi bende uzatmak istemedim ve cabuk boşaldım sonra kaktım giyindim o hala yatıyordu aglıyarak kak giyin dedim kalkamıyorum götüm cok acıyor dedi dön bakım dedim utanarak döndü görünüşte bişey yoktu ilk oldugundandır dedim krem sürdüm ve onu yiydirdim sanki ölü gibi oldu pişman oldum yaptıgıma evine bıraktım akşam telefonda konuştuk üstüne oturamıyorum felan dedi bir hafta böle telde konuştuk zevk aldınmı dedim oda o acıyla anlamadım dedi bende bişey demedim annesi yüzünden buluşamıyorduk ve birgün beni cagırdı mahalleye evleri cıkmaz sokakta eve gel dedi kızım evde kimse yokmu dedim yok dedi gelirler felan dedim gelmezler dedi sokagın başında durdum telefonla konuuşuyoruz bu sokak cıkmaz sokak buraya girsem biri kime baktın dese ne derim ben burdan geciyorum diyemem ya dedim kapıyı actı direk sen iceri gir dedi bende şöyle düşündüm bu kız korkmuyorsa ben niye korkucamkidedim hızla girdim iceri iki katlı ev üste cıktık annen nerde dedim aşagıdaki evde dedi ne dedim ben annesi aşagıdan yukarı bagırdı zahide ben kapının önündeyim tamammı dedi buda tamam anne dedi ben şaşırdım camın aralıgından baktım annesi kapıyo oturdu mahallenin karılarıda toplandı kızım buraya cıkarlarsa dedim cıkmazlar dedi neyse korkmaya başladım bu kız beni burda siktirecek dedim içimden oturdum mejburen annesinin eve girmesini mejbur bekliycem oda yanına oturdu öpüşmeye başladık göyüslerini cıkardım sikimi göyüslerinin arasına soktum oda sıkıyordu göyüslerini sonra domaltım sabunla deligine surdümucunu içine soktugum an kactı gene sen daha alışmadınmı dedim oda dün gece seni düşündüm salatalık saktum dedi bu kadar acımadı dedi cok kalın sikin dedi evet birada kalın bir daha deneyelim dedim domaldı gine bu sefer ben saglam tuttum ucunu dayadım birden soktum hırt deye girdi bagırdı bagırma duyacaklar dedim hala bagırıyodu bende umursamadım kim gelirse gelsin yoldan gene cıktım 15 dakka böyle pompaladım sonra cıkardım agzına soktum agzında boşaldım azının kenarlarında boşalıyordu bir ses geldi yukardan zahide ne oluyor dedi zahidede bişey yok tv sesi dedi ben dondum kaldım bu kim dedim babaennem dedi damda oturuyormuş kızım sen manyakmısın dedim beni buraya cagırdın ne yapıyım bırakmıyolar dışarı dedi o sırada aşagıdan sesler geldi camın aralıgından baktı zahide eyvah babam geldi dedi arkasındada abim var dedi işte ben o sırada hayatımda okadar hızlı giyinmemiştim dolaba gir diyo dinlemiyim iş cıgrıgından cıktı canımın derdine düştüm tama kactım baba annesi beni gördü kimsin sen diye bagırdı damdan diyer dama atladım arka sokaga bakıyordu aşagı inecek kapı kapalıydı diyer dama atladım oda kapalıydı diyer damma baktım o tek katlıydı boku yedim ben dedim o sırada babaannesi hırsız var diye bagırdı atladım tek katlı evin damına ordanda sokaga atladım ayagım burkuldu elim züdizim yüzüm kanadı topallayarak kactım arabanın birini durdu beni aldı senmisin lan hırsız dedi abi burdan uzaklaş anlatıcam dedim hırsızlık deyil dedim burda kız arkadaşım var dedim ciddiyiz felan dedim bu akşam istemeye gelecektik dedim yakalanmamak için damdan dama atladım dedim bu mahallede calacak ne olurki dedim ben saten zenginim dedim işte kartım dedim adam inandı benihastaneye getirdi pansuman yaptılar eve geldim bir gün sonra aradı bagırdım cagırdım daha bide ben kacarken oda hırsız var diye bagırmış şerefsiz )))) bu bana ders oldu bidaha 16 yaşındaki bir kızın aklıyla hareket etmem bu böyle devam etti bir yıl eve geldikce sikiyordum sonra nişanlandı bana bir kız ayarlıyacagını 31 cekme sen sana bir kız bulacam ben dedi ve elif diye bir kızla tanıştırdıbeni süper bişeydi unuda gelecek hikayemde anlatırım 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder