17 Şubat 2013 Pazar

Her limanda bir sevgili


14 yıldır gemilerde uzak yol makine zabiti yani çarkçı olarak çalışmaktayım.bu süre zarfında yaşadığım yüzlerce seks deneyimini size olduğu gibi aktarmaya bu siteden başlıyorum.bu sürenin son 6 yılını Türk yolcu ve yat gemilerinde hizmet ederek geçirdim. gemi adamı cüzdanımı biz buna ehliyet deriz,yükseltmek adına uzak doğuya çok uzun süre çalıştım, ilk çalıştığım gemiye Ukrayna dan demir yükleyip tayland kosican pattaya limanına gitmek üzere gemiye tuzla tersanesinden katıldım, Süvari bey yani 1.kaptan la adana lı olmamız nedeni ile bayağı samimiydik yolculuklarımızda bizim gemide kıç üstü dediğimiz yerde yani geminin en arka kısmında sohbetlerimiz olurdu,yine bu sohbetlerin birinde süvari beye neden denizcilerin çok sevgilisi olur dediğimde,aldığım cevap benim bugün yaşadığım yüzlerce seks deneyimim ve gördüğüm üstün insan saygısına adeta o günlerde bir cevap olmuştu. bilen de bilir zaten ilk denizci hz.nuh dan dolayı çok sevildiğimizi bu nedenle gittiğimiz limanlarda ailelerin gemilere gelerek denizcileri evlerinde misafir eder onların ihtiyaçları giderilir,çeşitli hediyeler verilir ailenin bir bireyi gibi saygı görür dedi şaşırdım aklım hemen muzurluğa
gitti,süvari bey de bunu onarcasına,çarkçım eskiden bu yortu geleneğinde seks asla yoktu olsada evin erkeklerinden biri denizciyi alır bu işleri yapan yerlere götürür,denizci ihtiyacını görür biterdi şimdi ise öyle değil millet bir taşta 2 kuş vuruyor dedi limanda süreler bazen çok kısa olabiliyor gemi 70 bin tonluk olmasına rağmen geminin yükleme yada boşaltma süreci 2 yada 3 günde bitiyordu,bu sürede birilerini bulacanda edecende diye düşünceler içinde seyire devam ettik.sizlere her anımı dürüstçe anlatıyor,bu ilk anlatımda ki fazla detaylar için özür diliyorum.bundan sonra hikayelerimizde bu detaylar asla olmayacaktır. ukrayna nowrowski limanına vardık liman nöbeti yazılmıştı,evli arkadaşlar bize kıyak geçmişti baba dilim gibi ing.bilen ben fırladım süvari bey ile meşhur monte carlo bara bu barlar her limanda vardır,ve ailelerde bu barlardan gelir denizciyi alırmış,kapıda da gemi adamı cüzdanı ve pasaport kontrolünden sonra içeri girdik.buralara damsız girebilmek için sadece denizci olmak yeterli,süvari bey bir aile istiyorsam tek oturmam gerektiğini ve asla sağı solu kesmememi istedi,dediği gibi yaptım,ben 185 90 ölçülerindeyim gemilerde çoğu zaman spor yaptığımızdan fiziğim fena değildir,at kuyruğu saçım küpem oldukça bakımlıyız yani birde abazalık olmasa,aldığımız besinlerin çok kaliteli olması mı yoksa kadınsızlık mı biz denizcileri azgın yapar kararı sizler verin,masamda oturmuş jamaıca romumu yudumlarken bunları düşündüm masama arada sırada bayan garsonlar gelip gidiyor ama iş çıkmaz gibi bir şey,bir azeri garsonla tanıştım türk olduğuma inanamadı,arada bana kıyak geçip ikramlar felan getiriyor,sağolsun,saat bayağı ilerledi,bar bayağı dolmuştu,azeri garson kız yanıma 2 çift getirdi yer olmadığından buraya oturtacam dedi,bende enayi gibi kalkmak için hamle yaptığımda bu genç çiftler hep birlikte beni tutup oturttular yerime rahatsız olmayın gibi geyikler başladı,tanışma faslından sonra içkilerini söylediler,sohbet muhabbet espiriler uçuşuyor havada inanın hiç birinin adını bile hatırlamıyorum, dansa kalkıp çılgınca eğleniyorlardı imrenmedim desem yalan olur sonra hep beraber kaldırdılar benide oynadık ama hatunlar koptu o yıllar lambada dansı meşhurdu lamba gibi ettiler beni yangın başladı bende sahne dibinde oynuyorum ama sürtünenin haddi hesabı yok,erkek kadın kim deydiriyor kim deydirtiyor ortalık karma karışık,bir ara müzik durdu süvari bey yanıma orta yaşlı bir çift ile geldi,gideceğini söyledi,sabah gemide buluşuruz dediği anda benim masadakiler benimde gideceğimi sanarak bozuldular,bunuda açıkça belli ettiler onlara yolcu edeceğimi söyleyip dışarı çıktım süvari beyi yolcu ettim içeri geri döndüğümde gözüm bizim masadakilere takıldı tartışıyorlardı,beni görünce sanki uzun zamandır görmedikleri gibi hepsi boynuma sarıldı emin olun hepsi titriyordu,gittim sanmışlar.bizde çıktık kimse doğru dürüst bişeyler söyleyemedi,plansız proğramsız gezmeye karar verdik beyler öne oturdu,bende beni arkaya bayanların arasına oturttular,arabada şarkılar felan şakalaşmalar derken sadete gelindi bu gece beni misafir edeceklerini söylediler,kabul ettim bir eve geldik çok güzel ve sıcacıktı herkes üstüne rahat birşeyler giydi bana da bi eşofman verdiler banyoda üstümü değiştirirken bayanlarda ev sahibi olan geldi banyoyu hazırladı beyler duş alıp geldi ortam ısınıyordu beni de duşa gönderdiler,ben duşa girdikten bir kaç dakika sonra iki bayanda geldi,hiç konuşmadan beni yıkarlarken elleri en çok sikime gidiyordu iyice yıkadılar kurutma faslından sonra biri saçımı kuruturken diğeri sikimi okşuyordu derken sakso çekmeye başladı 17 cm ve az kalın tek bir kıl tanesinin bile olmadığı taşşakları ma arada dil atarak sakso çekerken bu kez öbürü başladı saksoya ötekide bacaklarımı açarak göt deliğime dil atıyordu dayanamadım boşaldım,onlar çıktı yarı duş aldım benimki ayaklandı gene,havluyu belime golayıp salona geçtim adamlar 3 lü koltukta eşlerine sakso çektiriyorlardı kadınlar ben gelince beni 2 li koltuğa oturttular sakso faslından sonra esmer olan ince belli kucağıma oturdu içine aldı dudaklarımı somuruyordu resmen öteki koltuğa çıkıp ağzıma verdi bi müddet sonra değiştiler,öteki ters oturdu kucağıma boşalmak istiyordum ama olmuyordu bu arada gözüm adamlara takıldı biri öteki bamya sikli olanı domaltmış sikiyordu,belim ağrıdı koltukta kalktım ikisini birden koltuk üzerinde domalttım,biraz birini biraz birini sikerken sırtımda eller gezmeye başladı her tarafımı okşuyordu adamlar,biri götümü parmakladı daha çok gaza geldim ikinin beline boşaldım,az önce sikilen adam zayıf olan kadının belindekini yalarken okadın başımı öbür kadının beline bastırdı,kendi döllerimi yalattı,ilginçti duş aldık beraber,her tarafımı okşuyorlardı,kadınlar jakuziye geçti,içki getirdi adam,içtik jakuzide bamya sikli olan az önce kendini sikene sakso çektirmeye başladı,tontişimsi olan hatun,bana beğendin mi dedi,çok dedim başımı bamya sikliye doğru bastırdı,domaldım acemice sakso çekmeye çalışırken kadınlar götümü yalamaya başladı,kalktım istemediğimi söyledim anlayış gösterdiler,kurulanıp yatak odasına geçtik,elleşmeler oynaşmalar derken kadınlardan biri bir sprey getirdi üç erkeğin sikine ve göt deliklerimize sıktı uyuştu her yerim bir yandan da sikim taş gibi oldu,bamya sikliyi domalttılar önümde bana kalan üçü sakso çekti adamları erkek gösteren sadece sikleriydi çok parlaktılar buda beni ayrıca azdırdı,adamın götüne dayadım aleti kendi bastırıp aldı içine bu arada öbür adam ve kadınların götüne sprey sıktı bir ara baktım ikisini önünde domaltmış götlerinden sikmeye başlamış tı adamdan çıktım boşa çıkan kadının götüne sokuyordum,bu bayağı devam etti hepimiz boşaldık,duş alıp mutfağa geçtik,bi şeyler atıştırdık,evin tlf çaldı adam baktı rusca konuştu yarım saat sonra bizim azeri garson ve eşi geldi,sohbet muhabbet derken vakit geçti bunlar eşi ile bir odaya çekildi,bizde salona geçtik,bu arada bayanlar bana onlara 3.olacağımı söyledi fantazileri varmış anlattılar ok dedim,bu arada bamya sikli olan öbür adama saksoya başladı iri olan hatunda onlara katıldı bizde zayıf olan hatunla odanın kapısında azeri çifti dikizliyorduk,adam kadını sırt üstü yatırmış amını yalıyordu uzunca seviştiler adam sırt üstü yattı kadın kapıya doğru yatağın köşesine domaldı,götü çok güzeldi,eşine sakso çekerken kıçını sallamaya başladı,fantazileride buydu zaten,zayıf hatun beni odaya soktu direk hatunun amına giriş yaptım oldukça sert sokmam istenmişti çünkü,girdim ve bekledim,sonra bayağı uzunca siktikden sonra öbür hatun götünü hazırlamıştı zaten parmakları ile ayırdı yavaşca girdim ritim çok iyiydi hatun ateş gibiydi,eşinin kucağına oturdu amına köküne kadar vuruyordu,tekrar girdim götüne tost olmuşdu hatun bu arada zayıf hatun adamın yüzüne oturmuş amını yalatırken götünüde azeri hatun yalıyordu,bayağı sikiştik orda boşalamadım yorulmuştum da kalktık banyo faslı derken salondakiler de geldi,hatunlar kıçlarına ve biim kıçlarımıza başka bir sprey daha sıktılar,diğrlerinin göt deliklerine ayrıca bir krem sürdüler,azeri ve zayıf hatun beni alıp odaya geçtiler beni süper yalayıp hazırladılar,azeri hatun saksodan sonra sırt üstü yattı bacaklarını omzuma aldım dibine kadar girdim,bu arada zayıf hatun sırtımı kıçımı yalıyor elliyor okşuyor derken kremi göt deliğime sürdü götüm bir müddet sonra kaşınmaya başladı ben azeri hatunu bırakıp zayıf hatunu çektim,karar değiştirip ikisini 69 yaptım,zayıf domalmış götüne dipliyordum sonra çevirip azeriyi domalttım,kopmuştuk artık bittik,herkes odasına çekildi ve yattık,sabah uyandığımda bamya sikli ve azerinin eşi yanımdaydılar,elleşmeler oynaşmalar derken ikiside süper sakso çekmişti,bamya sikli ise kıçımı yalıyordu acaip hoşuma gitmişti daha öncede yaptırdım arkadan vermeye karar verdim yan döndüm azeri ile 69 olurken oda arkamı zorluyordu zorlanmadan aldım azeri kalktı bir müddet sonra yüz üstü yatırıp o sikmeye başladı öyle büyük yarraklı değildi hiç biri normaldi,o beni sikerken bamya sikli ağzıma veriyordu,öbürüde geldi azeri çıktı bu kez o sikmeye başladı onun ki diğerlerinden biraz büyüktü ama alışmıştım,acıdan çok zevk vardı,üçü sıra ile siktikden sonra sırası ile beni sırt üstü yatırıp üzerime otuzbir çekerek boşaldılar,banyo yaptık,kurulandık,6 sını birden aynı yatağa yatırdım yüz üstü ne yaptığımı sordular türk vedası dedim,hepsinin karnının altına yastık koydum yediğim yarraklardan sonra ortamın rahatlığından taş gibi olamadım ama kaldırdım sikimi,önce azerinin amına girdim biraz siktikden sonra çıkarıp götüne girdim,sonra eşinin göte girdim az da onu sonra tontişin ama soktum göte derken zayıfın kocasınıda götten siktikten sonra finalde zayıf denk geldi az amından siktikden sonra götünde final yaptım ama benim de onunda canı çıktı sanki,hepimiz yıkandık giyindik ama bende hal kalmamıştı halsizdim ve üşüme krizleri yaşıyordum,hep beraber çıktık azeri çiftin arabası minibüs türüydü kar harika yağıyordu,limana geldik onları gemiye davet ettim,pazar günleri türk gemilerinde kuru fasulye günüdür,yemekler yendi,çaylar beyler arabalarına gidip poşetlerle geldiler,arkadaşlarıma ve bana bolca cilt bakım ve parfüm çeşitlerinin olduğu hediye paketleri vererek elveda deyip gittiler,,,,,nowrowskiden demir yükleyerek,tayland kosican pattaya limanına gittik,orada hayat başka paranı sikersin ama ucuza limana vardık geminin kıç üstüne taylandlı kadınlar çadırdan bar kurdu eeee 28 gündür yollardaydık,abazalık gırla kaç am siktim ilmiyorum,detaylar denizcinin 2.hikayesinde, daha başka dinleti arzu eden çiftler adanadayım unsays01@hotmail.com ekleyin tanışalım.
x2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder