17 Şubat 2013 Pazar

Komşum Sudelere format atmaya gittin

Merhaba okusex.tk okuyucuları benim adım ahmet  19 yaşında esmer tenli fit biriyim uzun süredir komşumuzun kızı sudeye büyük zaafım var sude , 22 yaşıda beyaz tenli büyük kalçalı bir hatun neyse hikayemize gelelim sudelerin pc si bozulmuş ahmet bi  bakar mısın dedi  , bende kabul ettim onu bugün becerecektim onlara gittiğimde pc ye format lazımdı cd yi taktım format atmasının uzun süreceğini söyledim oda birşeyler içermisin dedi mutfağa gittik altında daracık eşofmanı vardı  ve kalçaları ortadaydı üstünde ise  beyaz askılı bir tisort vardı ben çok azmıştım 

 Okusex.tk,
 ben bardakları çıkarıyım dedim diğer tarafa yöneldim geçerken mutfakları dar oldugu için sikim adeta sudenin bacaklarının arasına girmişti  bence hoşuna gitmişi mutfakta sürekli sürtünüp durduk ben dayanamıyacak hale geldim sikim kazık gibi olmuştu artık dayanamıyordum meyve sularını içerken konu sex hayatına falan geldi  sevgili vsvs.  konuşurken bakiremisin dedim hayır bosver dedi anlat dinlerim dedim bunu güngör diye bi cocukm u ne patlatıp bırakmış falan sonra sikimin kalktıgını farkettti gülümsedi bende cesaret alarak dudaklarına yumuldum dudaklarını öyle bir emiyordum ki vakumlayarak kanepede üst üste sevişiyordum ben penisimi çıkardım yalamaya başladı zevkten uçuyordum ardından askılısını çıkarttım adete A.B.D  füzeleri gibi dimdik memeleri vardı , ısırırken bir yandan elimler amının üstünde ileri geri yapıyordum zevkten uçuyordu ''Aşkım gir içime dağıt beni!'' diye bağırıyordu  inleyişleri cümleleri beni daha çok tahrik ediyordu artı kamı ıslanmıştı   ben koltuga oturdum oda üstüme çıktı dalgayı amına doğru dayadı yavaş yavaş sokmaya çalışırken birden kökledim öle bir çığlık attı ki afrikadan duyulcak şekildeydi ileri geri yapmaya başladım  yavaş yavaş alışıyordu acı halini zevke bırakmıştı kucağımda zevk içinde zıplıyordu sonra ben onu aldım ayakata  koltuga dayadım bacaklarını açtım götüne girecektim daha önce kimsenin girmediği belliydi  dalganın kafası zor girmişti sonra krem getirdi  yavaş yavaş ileri ggeri yapmaya başladım gözlerinden yaşlar akıyordu azına bez parçası tıkamıştım biri duymasın diye götü benim koskocaman yarrağımı aldı  artık oda zevk alıyordu 1 -2 saaat sikiştik  sonra birlikte duş aldık  artık hafta 1 - 2 kere sikişiyoruz neyse gencler iyi sikişle kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder