20 Şubat 2013 Çarşamba

Azgın Dulla Sex Hikayem

Merhaba hikaye okurları istanbul silivride yaşayan selin ismili bir bayan okey sitesin de tanış mış tık kayseriye davet etim aşk yaşıyorduk evlenmiş boşanmış selin 27 yaşındaydı beyaz tenli balık etli güzel biriydi. önceleri msn de soyunurdu amını parmaklardı kayseriye geldi arkadaşın oteli vardır daha önceleri orada geylerle sevişirdik toplu, neyse konuya girelim selini terminalden aldım otele geçtik 1 oda tuttuk. Odamıza geçtik kapıyı kapatık yerleşmeye başladık öpüşmeye başladık selinle soyunduk memelerini yalamaya başladım boynunu kulak memelerini yataga sırt üstü yatırıp o güzelim kılsız etli amını yalama ya
başladım amını 2 elimle ayırıp dilimle içini yalarken selin ise kafamı tutmuş saçlarımla amına bastırıyordu aynadan baktığımda gözlerini kapatmış dudaklarını yalıyor emiyor kafasını sağa sola sallıyordu zevk aldıgı belliydi hadi aşkım durma devam et parçala beni yala sik dilinle boşal cam hadi ne olursun devam et hadi hadi allahım bu nasıl bir zevktir bayılcam diyordu ben de daha çok hızlı birşekilde yalıyordum. 69 pozisyonuna geçtik, selinin amı halen ağzımdaydı. Benim 18 cm lik sikimde onun ağzındaydı yalıyordu, o kadar çok grup sikişe girdim böyle bir yarak yalayan görmedim, mahvveti yalarken beni, taşşaklarımı yalıyor arada bir göt deliğime dilini değdirdikçe ben... daha çok zevk alıyordum yaklaşık abartısız 25 dakka böyle yiyiştik o 5 ci kez boşal dı ben se hiç boşal madım sonra 2 mizde sarsılarak boşal dık onun zevksularını ben yuttum benim dölümüde o . banyoya girdik sıcak suyun altın da tekrar öpüşmeye başladık . yere otur dum seline agzıma işemesi için talimat verdim bacagının birini kılozete koydu 2 eliyle amını açtı işemeye başladı agzıma yüzüme sıra ben dey di ben de onu agzına yüzüne işedim .tekrar odamıza geçtik selin çok erken boşalıyordu ben se ona karşı bilerek ve isyeterek ken dimi tutarak geç boşalıyordum daha çok zevk alı yorduk 2 mizde sırt üstü yatırdım bacak larını 2 yana açtım ğötünün altına yastık koydum amı kabak ğibi ortaya çık tı ğüzel bir amı vardı yaragımı amının dudak larını sürtü yordum yavaşça ısalanan amına sokup çıkartı yordum selin sebayılı yordu şimdi ise tamamen amına sokmuş tum allahım bu ne ğüzel am sıcak ve daracık okadar am sik tim bunun ğibisini ilk defa siki yordum ken di ken dime salak sın diyordum .kucagıma aldım salini üstün de hopluyordu memeleri büyük tü nasıl sallanıyordu otur duk ça altın day ken pompalıyor dum durmadan 3 kez boşal mış tı evet sıra altıma al dım bacaklarını omuzum almıştım nihayet sokuyordum sıca cık ça amına agzızlarımıza tükürü yorduk selinle 4 ğün boyun ca otelde sikiştik yatak tan çıkmıyorduk gece gezi yorduk ğündüz ise sikişiyorduk istanbula geri ğitti üzül düm bir ğün son ra dayanamayıp ben de peşine ğittim silivri kipaş dan aldı beni sahil kenarın da evleri sahilde otururken öpüşmeye başladık 2 genç bayan bize baki yordu evlerine çıkar ken işiyeceni söyledi yakın dakiinşaata girdik işedi orada domaltım tekrar siktim evine ğittik annesiyle babası kipaşa ğitmişti büyük bir markete onlar gelene kadar 2 kere daha sikiştik odasın da sırt üstü yatırdım yatagına amına soktukça aşkım ne ğüzel siki yorsundiyordu bana agzına tekrar boşal dım yuttu üzerimizi ğiydik babası annesi ğeldi 5 dk sonra tekrar ayrıldık 1 ğün sonra istan buldan ayrıl dım egerki sizler bu hikayemi begenirseniz oy veriri seniz sizlere 20 taneye yakın seks yaşadıgım anlatcam sevdayla birbirimize seks sınırsız köle oldugumu yaz cam şimdiden tşkler bol sikişmeler arkadaş lar bayanlar yaşta sınır yok tur dul evli bekar nişanlı fark etmiyor benim için bu hikayemi yayınlar sanız çok tşk ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder