17 Şubat 2013 Pazar

İzmirli Sevda

merhaba sevgili okurlar  size anlatağım olay bu siteye hikayelerimi yazmaya başladıktan sonra başladı anlatacağım hikaye sivasta geçti geçen yaz.ben sivasta işyerinde çalışırken nette bir steden bayanlara tanışma mesajı atıyordum bayanlarda bana cevab veriyordu yine bir gün izmirli oldugunu öğrendiğim ismi sevda olsun onunla yazışmaya başladık.nişanlı oldugunu öğrendim ve nişanlısı da sivasta ikamet ediyormuş.kendisi de sivasa gelmek istediğini ve tayinler hakkında araştırma yaprıgını söyledi.nese biz sevdayla muhabete başladık önce 1 hafta için de msn adresini istedim.sonrada numaramı vererek beni aramasını istedim. 2 hafta boyunca sohbet ettik.sohbet en sonuunda sekse geldi.nişanlısıyla seks felan yaptıgını neler yaşadıgını anlattı bana.zamanla kamerada bana vucudnu felan
gösterdi.en sonunda ben buna seks yapmak istediğimi söyledim ve zorlukla kabul ettirdim bende bekar yaşadıgım için arkadaşlarımı ikna ederek onları başka evlere gönderdim.cumartesi akşamı sevdayı terminalden aldım eve götürdüm tabi bende tedirginlik vardı sonuçta yeni tanıştıgım bir bayandı ama sonunda alıştım ona.eve gittiğimizde ben azgın oldugum için hoşgeldin diyerek öpüştüm. inanamıyordum o süper hatun benimdi.169 boy civarında 70 kiloydu ama çok olgun biriydi.önce onu üstünü değiştirmesini istedim sonra üstümü soyarak öpüştük bir kaç defa boşaldıktan sonra yemek felan yedik. sonra tekrar yataga geçtik yatakta onu soymaya başladım sonra bütün vucudunu yaladım sonra o benim vucudmu yaladı dudaktan öpüşmeler başladı gögüsleri muhteşemdi onları yalayarak aşağıya doğru indim amına geldiğim de orasına yalarak çıldırtmaya başladım altımda inliyordu aşkım seni seviyorum erkeğim felan diye.yaragıma yavaş yavaş amına soktum gidip geldim altımda çıldırıyordu sevda.sonra tekrar öpüşmeler felan oldu.sevdaya daha önceden kendisini arkadan sikmek istediğimi hayatımın en büyük isteği oldugunu söyledim.götünü krem sürerek ve oynayarak hazır hale getirdim sonradan yavaş yavaş sokmaya başladım iniltiler duvarları inletiyordu ağzını sıkıca kapadım ki komşular rahatsız olmasın diye.kendisi nişanlısının bu kadar arzulu sikmediğini ve onu mutlu ettiğimi söyledi.sikişmeler gece 2 ye kadar sürdü.sonra uyuya kaldık. sabah uyandıgımda yanımda o vardı.inanamıyordum ama gerçekti.tekrar öpüşmeler başladı 3-4 defa sikiştik ondan sonra ben banyo yaptım onu da izmire göndermek için terminale gittik. bu olaydan sonra 1 defa daha sikiştik. 3-4 saat felan sürdü bazen ara sıra görüşüyoruz ben mehmet 0544 285 64 77

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder