20 Şubat 2013 Çarşamba

Kuzenimle Sex

Öncelikle bu yazdiklarim tamamen gercek ve alinti degildir. ben mehmet suan almanyada yasiyorum 183 boyunda karsimdakini etkileyecek kadarda yakisikliyim yani öyle diyorlar. Neyse hikayeme geceyim bundan bes yil önceydi ben o zaman türkiyede kaliyordum yaz tatiliydi üniversiteyi yeni bitirmistim kuzenimde yildiz tatil icin türkiyeye gelmisti 12 yil olmustu onu görmeyeli ve acayip güzel ve sexy di aksam olmustu misafirler gelip gidiyordular bende dama cikip bir sigara icmek istedim sigarami icerken bi de baktim kuzenim geldi yanima oturdu ne yapiyorsun burada dedi hic sigara iciyorum bana da bi tane ver beraber icelim dedi uzattim sigarasini yaktim üzerinde bolca
bir etek vardi bide beyaz bir gömlek neyese biraz konustuk bana hic kiz arkadasin varmi dedi bende yok dedim nasil olur senin gibi birini nasil bos biraktilar burdaki kizlar filan dedi bende omadi iste ama almanyada olsaydin seni birakmazlardi biraz konustuk ve etegini iyice yukari kaldirmis böyle daha rahat ediyorum ikide bir ayagima dolaniyor dedi acayip güzel bacak lari vardi bende onlara bakarken o dana beni izliyordu cok güzel olmusssun görmeyeli dedim tsk. etti benim ufaklikta kalmisti tabi o yuvarlak bacaklari görünce dayanamadim birden bizimki istersendokuna bilirsin bacaklarima dedi ben bir an durdum sasirdim biraz oksadim bacaklarini gercekten cok güzellerdi birden bana bir sigara daha ver dedi uzattim o nu degil baska yokmu bunun tati güzel degil dedi bende anlamamazliktan geldim baska yok dedim elini sikime atti bune peki dedi hemen dudaklarina yapistim deli gibi öpüyordu bende sikimi cikardim zaten onda ettek oldu icin etegini kaldirdim bi e göreyim siyah bir tanga giymis ami sulanmisti 69 pozisyonunda ben onun amini yalamaya basladi o da benimkini koparir casina sakso cekiyordu. artik dayanamiyorum dedi sok bana bu alleti bende 20 ligi amina dayadim birden bakiremisin dedim o na bos ver sok senin olsun kizligim dedi olmaz dedim yapmassan bagiririm filan dedi bende o key madem böyle elimele agzini kapattim birde kökledim elimi koparmak üzereydi . 15 20 dakika amina pompaladim bide baktim kan filan gelmiyor vay oruspu kime siktirdin dedim o da bos ver sen devam et. tam bosalacaktimki cikartip agzina verdim benimkini agzindan cikarmadi bütün minelerimi yutup emdi bizde asagiya gittik aksam damda uyuyacaklardi bende rahat olsunlardiye asagida uyudum saat3 gibi gene geldi yanima ben uyumamistim daha seni istiyorum daha o gece götüne birde amina bosladim sabaha karsi yukari cikti sabah kahvaltisinda götünün üzerine oturamiyordu annem neyin var rahat degilmisin dedi yok iyim bana bakip güldü. Bidahaki hikayemde onu almanyada nasil siktigimi yazacam size haydi saglicakla kalin .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder