6 Mart 2013 Çarşamba

Mağazadaki Sarışın Meltem

Selam arkadaşlar bu anlatacaklarım 25 kasım 2010 da çalıştığım yerde başladı... ben alışveriş merkezinde çalışıorum bir mağazada adım naz esmerim 1,66 boyda 53 kiloyum... kısaca, çekici ve tatlı biriyim... söylediğim tarihte mağazada gece çalışması vardı görsel bitakım yenilikler yapılacaktı ve dolayısıyla markanın görsel grubuda oradaydı ve bu grupta meltem adındaki şeker gibi bi kızda vardı ama gerçekten çok ama çok kışkırtıcı tatlı bi kız,kısa sarı saçlar, benim boylarımda ve deli mavi gözleri birazda farklı bi giyim tarzı vardı çoğu görselciler gibi. çalışmalar başladı kabaca ne yapacağımıza karar verildi ve uzun gece sandwiçler yendikten sonra başladı çok işimiz vardı. biz meltemle birlikte yapmamız gereken vitrine başladık mankenlerin şeklinden kıyafetler vitrindeki ıvır zıvıra kadar herşey değişecekti. bir yandan çalışıyoruz aynı zamanda kaynaşıyoruz o gece tanıştık. çok rahat hareket edemediğimiz vitrinde
çokta temas halindeyiz bu sırada. vitrindeki spotlarda benim anlam veremediğim sıcaklığımı dahada körüklüyodu meltemde sıcaktan rahatsızdı benim gibi, biraz derin dekolte ama bol olan tişört ün yakasını kaldırıp göğsüne doğru üflüyodu. benim normalde gözüm bile takılmaması lazım ama resmen kızın göğüslerini görmek istiyodum meltem beni etkilemişti ama inanmıyodum bi kızdan bukadar etkilendiğime ve daha çok heyecanlandım artık vajinam ıslaktı ve o daracık vitrinde meltemle daha sık temas halindeydim artık işin seyri değişti bende meltem mankeni giydirirken tam arkasındayım bende mankeni sabitlemeye çalışıorum tamamen arkasına yaslandım göğüslerimi ve vajinamı hissediyodu artık ama ben yaptıklarıma inanamıyodum çokta tatlı kokuyodu zillim. muhabbet arasında \\\'canım çok güzel kokuyosun\\\' dedim meltemde \\\'zaten birazdaha çalışırsak böyle üstüste bende seni koklamak isterim canım\\\' dedi imalı imalı biz saat 3,00 kadar falan çalıştık ve son rütuşları yapıyoruz tabi o saate kadar bi orgazm olmadığımız kaldı dar olan alanı biz dahada daralttık göğüslerimiz popomuz ne kadar diri ikimizde bilioduk artık. oda benden etkilenmişti benim etkilendiğim kadar olmasada. artık iş bitmişti herkes güzegahına göre gruplar halinde evine dönecekti. soyunma odasına eşyalarımı toplamaya gittim meltemde benle geldi, kapıyı kapattım kıyafetimi deiştirmeliyim dedim çok yoruldum yaa falan, meltem direk kalktı canım ben sana yardım ederim dedi ve tişörtümü bel kısmından tuttu hafifçe kasıklarıma doğru parmaklarını gezdirdi bende film koptu meltem seni öpmek istiyorum dedim. kuşum bende bunu bekliyodum dedi arkasını döndü şortunu ve kilotunu birlikte sıyırdı domaldı ve dediki bebeğim arka deliğimi yala...irkildim ve şok oldum ama okadar heyecanlandımki kalbimin sesini duyabiliyodum abartısız. harika deliği ve kapalı bacaklarının arasından şeker gibi görünen amına bakakaldım.. hadii naz dedi. ilk defa böyle bişey olacaktı ve kendime hakim olamadım yalamaya başladım deliğini yalayan bendim 1dk. olmadan orgazm olan ikimizdik heyecanda vajinama parmaklarım dokunduğu anda orgazm oldum bende.. içerden müdürüm seslendi ve ne olduğunu anlamadan çıktık panik olmuştuk. sonra.. (kızlar devam edicem bitirmek zorundayım şimdilik)

3 yorum:

  1. ben mersinden murat yas 24 bayan kuaforuyum
    mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
    yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008












    ben mersinden murat yas 24 bayan kuaforuyum
    mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
    yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

    YanıtlaSil
  2. Efe Efeoglu 28 Eylül 2015 04:07 merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil
  3. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin
    Sil

    YanıtlaSil