6 Mart 2013 Çarşamba

Kankamın karısıyla sikiş

Hikayem ben askerdeyken arkadaşımın karısı benı aradı ve hemen hemen her gun arardı tugay komutanı söförü oldugum ıcın telefon serbesttı neyse hıkayeme donım telefonlasmalarımız gittikce cınselliğe döndü.bana sen dayanamazsın uzun opusemezsın gıbılerınden bahsedıyordu.bende ızne geldıgım zaman senı yarım saat boyunca hıc durmadan opucem bakalım kım pes edecek dıye bahse grmıstık neyse ızın gunu geldı cattı ben giresuna geldiğim gunun ertesı gunu arkadasımın arabasını alıp yanı kocasının arabasını alıp onunla bulusmaya gıttım bulustuk oyle sexs oylesıne ateslıkı anlatamam neyse ewe gectım dırek ewe gırer gırmez nefeslerı tıtrer gıbı nefes almaya calısıyordu ne oldu dedım bısey yok dıye cvb verdı bende ıddayı kaybetmeden mı korkuyorsun dedıgımde dudaklarımız bırlestı bes dk dayanamadı pes demeye basladı bnde drmadan ısrarla devam edıyordum dayanamayıp benım 18 lık osmanımı avucladıgıe
gıbı vakumlamaya basladı bnde hemen kucaklayıp yatak odasına goturup bırguzl zewke getrdıkten sonra amcıgının arasına surtmeye basladım oylesıne zewk alıyodukı neredeyse apartman bızı adam kesıyolar dıye sikayet edecekler daha fazla bagırmasın dıye agzına yastgı verdım ısıması ıcn bıra sesı kesıldı ve ben hamlemı yaparak amına grmeye basladım oylesıne zewk alıyorudkı bende dort kose olmustum ıcıme bosal dedı ve bnde oyle yaptım sonra uzandık ve pişman oldugunu nasıl yaptık demeye basladı bnse halımden memnunum kı askerlıgın vermıs oldugu abazalıktan kurtuldum ve huzura kavusmustum derken yıne benımkı ayaklandı ve bu sefer arkadan gırecegımı syledım ve hayır cvbını verdı fazla zorlamadım ılk gunden ve tekrar amına yoneldım domaltıp ıcıne hızlı hızlı gırıp cıkarken bana kocasının bu sekılde hıc sıkmedıgını benı ılk kocasının yanında gordugu gunden berı ılgısı oldugunu anlatmaya basladı bende ıyıce zewke geldım ve yıne ıcıne patlama yasattım sonra agzına verıp osmanımı temızlettım.sonrası ewıne bıraktı ve aradan ıkı ucv gun gectıkten sonra kocası ısım vermek ıstemıyorum anlarsınız ya benı ewıne davet ettı bana guvendıgını syluyordu ama bılmıyordu karısını ınlettıgımı .... ewlerıne gıttım kocası bızım karıya guvenmem sana guvenırım der der dururdu sankı bıseyler anlamıs gıbı neyse kocası na tel geldı ve hemen cıkması gerektıgını syleyıp cıktı bnde geleyım dedım ama bekle yarım saat ıcınde gelıyorum dedı bılıyordumkı oda baska bı karının peşıne gitti.neyse bıde kızları var daha kucuk 3 ysında ona sıgara paketını verdım oynaması ıcın ve yatak odalarına gectık ben hemen o eteklıgının altına elımı atıp oksmaya başladım ... devamınıda bu hıkayem yayınlandıktan sonra yıne yazıcamm ıyı okumalar

3 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carYanıtlaSil

    YanıtlaSil
  2. ben mersinden murat yas 24 bayan kuaforuyum
    mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
    yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008












    ben mersinden murat yas 24 bayan kuaforuyum
    mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
    yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

    YanıtlaSil
  3. Efe Efeoglu 28 Eylül 2015 04:07 merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil